måndag 30 maj 2011

Nästsista dagen av maj

Idag, på nästsista dagen av maj (ja, jag orkade inte hitta på nån bättre rubrik), har vi varit på babyrytmik, besökt mitt jobb, samt varit och tittat på hus (inget hus värt att orda mer om). Rytmiken var rolig tyckte Ella, det är verkligen synd att de nu börjar sitt sommaruppehåll. Vi kommer absolut att börja gå i höst då de kommer igång igen! Besöket på jobbet gick bra. Ella sov sig igenom en stor del, vilket säkert var bra med tanke på hur många "tanter" hon annars skulle ha sett. Det var jättekul att träffa alla arbetskompisar, men jag var ordentligt trött i skallen då vi åkte hem efter att ha svarat på samma frågor om hur vi har det 50 gånger om.

De flesta tycker att Ella liknar sin pappa mest. Själv är jag dålig på att se sånt. Då man jämför våra bebisbilder hittar jag i alla fall likheter från båda. Ska nån dag ta och skanna in bilder av husse och mig som barn, så får ni se. Nå, då Ella liknar sin pappa, så passar ju budskapet på hennes body bra. :)
 
"If you think I'm cute you should se my daddy"

Imorgon måste vi börja packa, för på onsdag åker vi till Åland. Jag, Ella och Alma är borta åtta nätter och husse fyra. Bosse stannar hemma. Ska bli intressant att se hur stor packning vi kommer att ha...

Kram,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar