söndag 3 juli 2011

Gymmande tjej

Jag skrev just ett inlägg om att det var ett år sedan jag tog mitt första graviditetstest, men insåg i samma stund som jag publicerade det att jag är några veckor för tidig. Så jag raderade det...

Just nu ligger vår härliga pärla i gymmet och jumppar. De små fötterna har blivit såå intressanta. Även grejerna som hänger i gymmet har blivit extra intressanta. Hon gör ordentliga försök att vända sig från rygg till mage (och några gånger har hon också lyckats), men ännu har hon inte riktigt hittat den rätta tekniken att få det att funka varje gång.
   




Tänk att denna lilla guldklimp blir hela fyra månader imorgon! Vart tar tiden vägen?

Kram,

3 kommentarer:

  1. vilka långa ögonfransar hon fått!
    Puss till jumppatjejen och hennes mamma från mommo

    SvaraRadera
  2. Ella on kyllä niiiiiin suloinen!!!
    Olemme tulossa sinne Vaasaan nyt sitten parin viikon päästä (rippijuhlat on 17.7.). Oletteko te silloin maisemissa jos ehtisimme tulla moikkaamaan?

    SvaraRadera
  3. Mommo: Tack. Jo, ögonfransarna har faktiskt blivit långa. :) Heli: Kiitos! Oi kuinka kivaa, että olette tulossa Vaasaan. Olemme kyllä maisemissa silloin. Laitoin sulle meiliä. :)

    SvaraRadera