söndag 5 februari 2012

Presidentvalssöndag

Just nu sitter jag och tittar på presidentvalssändningen. Ikväll får vi veta vem som blir den nya presidenten - spännande *! Ella har fått sin gröt och jag har badat henne. Nu nattar pappan henne.

Denna valsöndag har vi förstås varit och röstat. Jag har också varit på Perfect Home - hemförsäljningsparty. Jättemycket fina produkter, men lite väl dyra enligt mig (särskilt som vårdledig).  Jag funderade länge hit och dit om jag alls skulle köpa nåt, men det slutade med att jag beställde en hushållspappersställning som kommer att passa bra i vårt kök.

Nästa veckas program är ännu ganska öppet, men eftersom vädret äntligen blir lite mildare, hoppas jag på att vi ska kunna vara mera utomhus. Kanske vi hinner med en loppisrunda nån dag.  På fredag skall vi i alla fall på mamma-babyträff igen, det blir kul. 

Hoppas ni alla får en bra början på veckan! Avslutar med att visa en bild på vår sladdälskande lilla tjej. Idag då jag var borta (hon var hemma med pappan), hade hon krupit upp i lådan och började gråta då hon inte kom ner själv.



*Det gick snabbt, det är redan klart att Niinistö blir den nya presidenten! Det var inte min kandidat, men han blir nog bra han också.

2 kommentarer:

  1. Täntke bara lämna ett litet avtryck då jag hamnade här via någon annan blogg.. vet dock ej vilken just nu! :)

    Hur som helst så ser jag att våra tjejer är jämngamla och att hon också är en busfia som gillar saker man inte får hålla på med.

    Hon är verkligen jättesöt er lilla Ella! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du hittade till min blogg och lämnade ett litet avtryck så jag också hittade din blogg. :)

      Radera