söndag 26 februari 2012

Tallrikshylla

Allt kalasande och förkylningen har tydligen gjort Ella väldigt trött. Hon sover ute på terrassen, där hon nu legat i vagnen i snart tre timmar (rekord igen!). Snart måste jag faktiskt gå och väcka henne, för vi ska snart iväg och hälsa på hennes moffa och hämta hem Alma som varit där över natten. Jag har hunnit städa, äta, lata mig och surfa runt lite. Jag skulle ha hunnit fixa middagen, men det visade sig att köttfärsen vi hade i kylskåpet var gammal. Så nu sitter jag och drömmer om hur Ellas rum ska inredas. Nu har jag fått för mig att vi ska ha en tallrikshylla att sätta lite böcker och kanske några nallar i. Det tycker jag är så fint. Om nån vi känner har en gammal hylla skräpandes i vrårna (behöver inte vara vit, det går ju att måla), eller t o m vill snickra oss en för en billig peng, så tag kontakt.
 
Bild: Sköna hem

4 kommentarer:

  1. Är också ute efter en,men dom som finns kostar sååå mycket att köpa :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, har sett det. Om man inte hittar på loppis förstås. :)

      Radera
  2. Jag håller med dig, helt underbart sätt att förvara böcker. Jätte fint :D

    SvaraRadera