onsdag 21 mars 2012

Energi

Vet ni, inatt har jag faktiskt inte varit upp till Ella en endaste gång!! Jag vaknade kl. 6.20 av att sambon vaknade och insåg att jag faktiskt fått sova i ett sträck från kl. 23. Härligt! Ella vaknade kort därefter, men pappan (som ännu är lite jetlaggad och gick och sova före kl. 22) tog henne till vår säng och fick ligga och mysa med henne en halvtimme medan jag ännu blundade en stund. Så idag känner jag mig faktiskt lite mer energisk än vanligt. Det härliga solljuset gör också sitt till. Vi var på en långpromenad tidigare idag och det var ett sånt härligt väder!

Ella är ännu lite snorig och hostig, men börjar absolut vara bättre. Jag tror faktiskt vi ska ta oss ut en stund till så länge solen är uppe. Hoppas ni alla har lika soligt och fint hos er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar