tisdag 10 april 2012

Kort uppdatering


Kikar bara in för en kort uppdatering innan jag stupar i säng. Påskhelgen och resan till Vuokatti gick bra och vi kom hem med alla ben i behåll. I Vuokatti var det ordentlig vinter än, vädret var härligt och sällskapet roligt. En riktigt bra resa med andra ord! Fler bilder kommer kanske senare, jag har inte riktigt hunnit titta igenom bilderna ännu. Anledningen till min brist på tid är ju den att jag idag bytte roller med sambon, då jag började arbeta och han blev hemmapappa för sex veckor framöver. Det var roligt att träffa arbetskompisarna och att få (av andra) lagad (varm) lunchmat i vuxet sällskap, men jag måste erkänna att det annars nog kändes lite jobbigt. Särskilt då sambon skickade ett MMS med bild på Ella som åt lunch. Nå, här hemma hade de i alla fall haft det bra och jag tror nog jag kommer in i jobbrutinerna så småningom jag också. Jag har ju faktiskt en hel härlig sommar här hemma med Ella att se fram emot!

Hoppas alla hade en riktigt bra påsk och att ni fått en bra start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar