torsdag 31 maj 2012

Träningsvärk och klängtjej

Här på bloggen har det varit tyst igen några dagar. Det finns helt enkelt inte så mycket tid för den denna vecka, särskilt inte idag då Ella haft den klängigaste dagen på länge. Det är inte mycket som blivit gjort idag och jag som hade reserverat den här dagen just till att vi skulle få nåt gjort här hemma. Nå, lite tvätt fick jag i alla fall bort, jag till och med fick sambons täcke och kudde tvättade (något jag passade på att göra när han är borta och inte riskerar att få sova i våta sängkläder). Ja, lite annat fick jag väl också gjort, men mest har jag haft en liten tjej hängandes i byxbenet då jag försökt göra annat än umgås med henne.

"Jag hjälper gärna mamma att sortera tvätt."

Träningsvärken då? Den härstammar från gårdagens Mamma BootCamp  pass. Ja, jag anmälde mig till kursen, som började igår. Jösses vad ont jag har i armarna idag (vågar inte tänka på hur det kommer att kännas imorgon), men så gjorde vi också armhävningar i sammanlagt 3 minuter. En riktig chock för mina otränade armmuskler. En del andra muskler känner också av träningen, som faktiskt kändes jättebra och var riktigt kul! Ella var också nöjd i vagnen hela passet. Kul då man kan få lite träning också då Ella är med!

Nej, nu är det dags för sängen, det är ju en morgon imorgon igen. Vågar inte berätta hurudana våra morgnar har varit de senaste tre morgnarna, för då blir det förstört. :) Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar