tisdag 9 oktober 2012

Regnhelg

Eftersom jag inte hade nån bild till förra inlägget, så passar jag ännu på att visa några bilder från helgen, som i princip regnade bort. Efter att ha hållit oss inomhus hela fredagen (bortsett från en tripp till favoritgallerian), trotsade vi regnet en sväng både lördag och söndag och var ute en sväng. På lördagen fick vi också Ellas mommo medlurad ut i lekparken en stund. Det är ju så som talesättet säger, det finns inga dåliga väder - bara dåliga kläder. Ella, som vägrade sätta på sig ett par gummistövlar ännu för några veckor sedan, har t o m gått omkring med gummistövlarna inomhus den senaste tiden. Tänk så det kan svänga. 
 
Tyvärr har jag inget annat än mobilbilder att visa er idag. Men har ni sett att jag äntligen har fått till en ordentlig vattenstämpel till mina bilder!? Den har jag Jessica med bloggen lovelyeverafter att tacka för. Här kommer ni direkt till hennes inlägg om hur man gör en egen vattenstämpel i Photoshop. Det är nu en första version av en vattenstämpel, när jag får tid (vilket väl i och för sig är aldrig) ska jag prova göra om den.
 


1 kommentar: