onsdag 5 december 2012

Mammaledigt

Efter att två dagar ha varit hemma med lilla sjuklingen åker jag nu iväg på lite mammaledigt. Jag och några mammor ska ta "lyxkryssaren" över Kvarken för att spendera självständighetsdagen med shopping i Umeå. Jag har inte varit i Umeå sedan taxfreen försvann från kvarkenbåtarna, det börjar vara länge sen. Ska bli riktigt kul! Håll tummarna för att jag kommer hem med lite julklappar också!

Lilla sjuklingen får stanna hemma med pappan. Hon har inte fått så grymt många nya prickar, men en del har blivit större och en del har börjat torka ut. Humöret har inte påverkats nämnvärt, men lite slöare än normalt är hon nog.
 
Jag har ju inte hunnit berätta om att vi fått egnahemshustomt, så det får bli när jag kommer tillbaka. Ha en trevlig självständighetsdag för er vars hjärta klappar för Finland och en bra torsdag för er andra!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar