torsdag 24 april 2008

Nio månader och brutet ben

Idag fyller jag nio månader. Jag fick ett jättestort brutet ben av matte och husse (tydligen hade det brutits i transporten hem). Benet och mig ser ni på fotot nedan. Bosse försökte också slinka in på bilden och ta mitt ben. Gissa om jag hade svårt att veta vad jag skulle göra då jag inte fick båda benbitarna i munnen på en gång.


Så jag valde att springa iväg med bara ena biten och tugga på den. Under tiden gömde husse undan den andra delen, vilket i och för sig var tur för jag orkade inte ens äta den första delen. Matte lovade att jag får den andra om jag är duktig på utställningen på lördag.
Alma-niomånadingen

3 kommentarer:

  1. Hahaha, när jag läste överskriften, trodde jag att Alma hade brutit sitt benet. Men de var ju bara ett hundben.

    Pustade ut när jag fortsatte att läsa.

    GRATTIS på 9-månaders dagen Alma. Hoppas att du fick en bra dag, trots att ditt ben inte höll ihop...

    SvaraRadera
  2. Grattis Almis !
    Du skrämde oss med den rubriken .
    Tänk att du är snart ett år .Lycka till i helgen KRAAAM hundmommo

    SvaraRadera
  3. alma jag trode du hade brutit benet

    SvaraRadera