tisdag 26 maj 2009

Ålandsresa

Från torsdag till söndag var jag på resa till Åland med matte och husse. Vi sov en natt i Åbo också innan vi tog båten över till Åland. Orsaken till att vi var på Åland var att hundmommos man Rune fyllt 50 år och ställde till med fest. Åland är så härligt denna tid på året, tyvärr syns det inte riktigt på bilderna hur vackert det faktiskt är med alla blommor. Vi hade en riktigt skön helg med trevligt sällskap. Jag hade t.o.m sällskap av två hundar, Quia och labradorhanen Elmo som är lite yngre än mig. Gissa om han och jag hade roligt då vi sprang och lekte. Fast han blev lite kär i mig och så efterhängsen att jag fick fräsa till åt honom några gånger. Här kommer lite bilder från helgen.








Matte ska iväg på arbetsresa igen två dagar och borde packa nu innan det blir alldeles för sent, så detta blev ett kortare inlägg.
Tjingeling på er!
- Almisen -

3 kommentarer:

  1. kom snart igen .Kramar från Quia med husse och matte

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hittade Alma något i trädet? Helt underbar bild! Alma har gjort det svårt för oss nu. Nu står det mellan två hundraser igen! Nu måste vi fundera ordentligt!=)

    h.Pia & Totte

    SvaraRadera
  3. Alma hittade en godis i trädet, bilden var lite arrangerad. ;) Hon är nog ett sånt charmtroll, att jag förstår att ni får svårt att välja. Kan absolut rekommendera rasen och det finns det många fler som kan också. Har inte en enda gång ångrat vårt val av ras. Kom och hälsa på bara om ni vill träffa henne på nytt.

    SvaraRadera