söndag 9 maj 2010

Första simturen

   
Idag var vi till Socklot till hundfammo och -faffa och firade morsdag. Som ni ser passade jag på och tvättade av mig vinterpälsen. Fast jag doppade inte mig helt, men sprang en god stund i vattnet. Det är ju så roligt att plaska och på i vattnet. Bäst av allt, jag fick kombinera vattenplaskandet med en annan favorit - att springa efter bollen.




Som ni ser hade jag mycket roligt, fast vädret inte var det bästa. Lite ledsamt var det nog att vi inte kunde fira hundmommo (och Rune som hade födelsedag!), men vi får ta och göra det då vi får träffa dem nästa gång.

Ha en bra vecka alla två- och fyrbenta! Matte hälsar att hon har en hel del att berätta om den gångna månaden, men gör det en annan gång.

Tjingeling,
Almisen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar