torsdag 10 juni 2010

Mer tid och värme önskas

         

Nu är jag hemkommen från sista arbetsresan innan semestern (skönt!). Fast semestern börjar inte förrän om fem veckor (men då är den ju i alla fall framför oss). Nu önskar jag mig bara mera tid och bättre väder. Trädgården, den lilla vi har, håller på att bli överväxt av gräs och ogräs och inte har jag hunnit plantera nåt i grönsakslandet heller. Några lökar satte jag faktiskt dit idag, men höll på att bli uppäten av mygg på kuppen. Det är verkligen mycket mygg på vår gård i år! När man nu möjligen skulle ha lite tid i helgen, har de lovat massor av regn. Suck!

Det blev ett gnäll-inlägg idag, men nu ska vi i alla fall glädjas då det är helg på kommande, oavsett om det är en regnig sådan eller ej. Ha det skönt, go´vänner!

Kram,



PS. Bilden är ifrån ifjol, nu växer inget annat än lite ogräs i den lådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar