lördag 22 januari 2011

Kuvertet

Det brännande kuvertet är fortfarande oöppnat. Det  betyder inte att vi bestämt oss för att inte öppna det. Åtminstone inte jag. Jag har varit alldeles för trött för att fundera på saken förrän idag och husse retas med mig nu då jag är frestad att öppna kuvertet. Lovar berätta om vi öppnar det.
 
Alma har börjat ta lite steg med det opererade benet. Det ser ut att gå riktigt bra. Hon till och med drog i kopplet med båda bakbenen idag, vilket jag inte är helt säker på att är bra för det opererade knät. Så det försöker vi få henne att låta bli. Det största problemet vi har är nog hennes benägenhet att spurta iväg efter Bosse då han spurtar iväg. Då är det nästan omöjligt att stoppa henne, om man inte gör det i precis rätt sekund. Vi har egentligen inte så många mattor i lägenheten heller och laminatgolvet är halt, så kanske vi borde försöka få tag på några gamla trasmattor att lägga ut på de värsta halkriskställena...

Nu blir det filmtajm i soffan, så mycket mer orkar jag inte med ännu. Hostan har känts aningen bättre idag, men efter en hel dag av hostande så är man ändå rejält mör i kroppen och hjärnan känns lös i skallen.


Bilden är tagen före operationen
 
Ha en skön lördagkväll.

Kram,


PS. Idag fick min goda vän C en liten flicka. Lilla Ramona blev storasyster. Stort grattis till hela familjen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar