onsdag 2 mars 2011

Still in one piece

Eftersom jag i förra inlägget nämnde besöket på mödrapolikliniken, så känner jag att jag måste uppdatera er på läget så ni inte tror jag är och föder då det är tyst på bloggen. Besöket på mödrapoli gick bra och jag fick t o m tid till förlossningssalen till nästa dag (till igår) för igångsättning ifall värdena inte blivit bättre. Jag fick ta nytt blodprov och då vi kom in på tisdagen visade det sig att levervärdena blivit så mycket bättre, att läkarna bestämde sig för att vi väntar med eventuell igångsättning. Så vi fick åka hem igen och Pärlan får växa till sig i magen lite till. Ny kontroll blir det nästa tisdag, ifall Pärlan inte bestämmer sig för att komma ut av sig själv tidigare...

Kram,

2 kommentarer:

  1. Jännittävää aikaa nämä loppumetrit!!!

    SvaraRadera
  2. NU har det hänt! Anna får uppdatera bloggen med detaljerna!

    p.s Pärlan var en flicka d.s

    mvh,

    Pappan

    SvaraRadera