söndag 17 april 2011

Häärligt

...jag hittade den saknade sladden. Den fanns i babygymmet som var upplyft på en byrå. Så nu kan jag visa bilden av den eminenta barnskötaren Ida och Pärlan. Tack för hjälpen Ida, det var roligt att ha dig här!


I kameran fanns också bilder av lite kläder jag shoppat, men dem visar jag en annan dag. Istället visar jag lite bilder av Pärlan som jag knäppte ikväll. Ja, det var alltså bilderna jag knäppte, inte Pärlan. Jag tycker hon ser så lillgammal ut på bilderna, speciellt på den första. Sen tycker jag hon ser ut som en rappare, lite sådär passligt cool, haha. Hupparen hon har på sig är ett arv av en arbetskompis barn. 


 
På den sista bilden ser man nästan ett leende. Vi har redan ett tag tyckt att vi fått lite leenden nu som då, men oftast tror jag de varit ofrivilliga och egentligen grimaser i samband med magbesvär eller liknande. Men i fredags fick både jag och husse varsitt riktigt leende och under helgen har vi nog fått ytterligare några riktiga leenden. Tjejen har varit på gott humör!


Imorgon ska vi lämna Pärlan och skötas för första gången. Jag ska till frissan och Pärlan ska vara med mommo så länge. Spännande! Nu ska jag fortsätta titta på valvakan, det är verkligen spännande. Och skrämmande hur mycket röster Sannfinländarna har fått!

Kram,

2 kommentarer:

  1. vilka fina bilder på älsklingen vår!!

    SvaraRadera
  2. och egen livvakt har hon .Tyker det står coust guard på Idas tröja det är inte illa för kusin Pärlan det.

    SvaraRadera