fredag 22 april 2011

Pyjamasmys

Som det brukar vara i en familj med en liten baby, så sovs det inte så gott här alla nätter. Då kan det vara skönt att slappa lite längre på morgonen. Då brukar vi lämna på pyjamasen lite längre och mysa lite. Som jag tidigare sagt, tycker jag Pärlan är såå söt i pyjamas. Eller vad säger ni?
 
  
  
Men är det nån som har nåt tips på hur man får babysockor att hållas på foten? Den som uppfinner babysockor som hålls på foten utan att vara för spända, skulle nog bli rik. Åtminstone hos oss trillar sockorna av titt som tätt.
 
 
Veckan har gått fort. Pärlans mormor har ju varit här och vi har försökt hinna träffa henne så mycket som möjligt. Hon har också fått spendera lite tid på tumis med Pärlan, då jag bl.a. varit till frissan. Lite bilder hon tagit hittar ni på hennes blogg. Tack mamma!! Vi har också hunnit besöka Pärlans morbror och min morbror. Sen har vi hunnit med lite dopförberedelser, men än finns det lite kvar att göra. Husse har fixat så vår lägenhet nu har golvlister överallt. Härligt!! Nu fattas bara en del taklister och annat smått...

Ha en skön påsk!

Kram,

1 kommentar:

  1. Sätt sockorna utanpå byxorna - så gör jag med vår bebis coh de hålls då väldigt bra.

    SvaraRadera