onsdag 13 juli 2011

En vanlig onsdag

Ella har äntligen somnat (åtminstone tror jag det), efter att ha bökat och på i sin säng i en timme. Fötterna var uppe i vädret (och i munnen) och mellan varven grät hon. Jag fick flytta tillbaka henne fem gånger då hon lagt sig på tvären i sängen. Jag var på promenad med henne mellan kl.18 och 19 ikväll och då sov hon, så den tuppluren var tydligen allt för sen.

Idag har det varit en helt vanlig dag. Jag och Ella var in till stan en sväng, men annars har tiden flugit iväg i vanliga vardagssysslor. Imorgon blir det igen mamma-babyträff. Ska bli roligt att se hur de andra bebisarna har förändrats sedan sist (för dryga två veckor sedan). Lägger in en bild från den träffen. Jag tycker såna bilder är så roliga, minns att det finns liknande bilder i album från när jag var liten.
 

Kram,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar