måndag 11 juli 2011

Fastrar och kusiner

Idag har vi haft en trevlig dag med Ellas två fastrar och deras döttrar Elin (eller "stora Elin" som vi kallar henne, då vi ju också har "lilla Elin" vår guddotter) och Ida. Vi var in till stan och lunchade med dem och gick i lite affärer och sen kom de till oss en sväng innan de åkte hemåt.

Ella har haft det bra med många skötare. Jag är aningen dålig på att låta andra ta henne, inte för att jag inte litar på att de kan sköta henne, utan för att jag inte vill "vara till besvär" (fast jag innerst inne vet att det inte är så).  Men i fastrarnas och kusinernas sällskap har jag inga sådana problem, för de nästan bråkar om vem som ska få ha henne i famnen eller skuffa hennes vagn. :) Ella har skrattat och haft så roligt med kusinerna, så ikväll somnade hon utan minsta gnäll då jag lade henne i säng (en halvtimme tidigare än normalt).
 



Imorgon blir det fyramånaders kontroll vid rådgivningen.

Kram,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar