måndag 10 oktober 2011

Ella hälsar på Bosse

Som jag tidigare nämnt är Ella jätteförtjust i Alma och Bosse. Idag fick jag äntligen ändan ur vagnen och förde över till datorn allt vi filmat med videokameran (faktiskt ända från några dagar innan Ellas födelse, vilken tur att inget hänt med minneskortet). Så nu har jag suttit och återupplevt (valda delar) av förlossningen och lite annat, trots att jag egentligen har en hel del annat att göra nu då Ella sover.

Jag hittade i alla fall ett några dagar gammalt klipp av Ella då hon försöker prata lite med Bosse. Ljudet hon har är nåt hon nästan bara har för sig då hon ser Alma och Bosse. Jag tycker det låter så kul, nästan som om hon faktiskt försöker säga honom nåt. Ni kan ju försöka stänga öronen då jag pratar det löjliga babyspråket, haha.
 
 
Men nu ska här städas lite så att inte Ellas babykompisar storknar av allt djurhår imorgon då de kommer.

Kram,

2 kommentarer: