fredag 25 november 2011

Ålaren

Idag kan vi officiellt konstatera att Ella har lärt sig att åla sig framåt. Hon har nog några gånger tidigare kommit sig framåt ålandes, men det har verkat vara mer i misstag. Men idag gjorde hon det så många gånger att vi nu tror att hon kan det, men bara då hon själv vill. Jag försökte filma hennes ålande, men då vägrade hon göra det. Lite stolt känner jag mig nog över henne. Igen har vår lilla tjej tagit ett steg framåt i utvecklingen mot stor tjej!

Idag har vi äntligen fått hem pappan, som nu lider av jetlag och bara väntat på att Ella ska somna (vilket hon faktiskt verkar ha gjort helt utan bråk idag - vågar jag ens skriva ut det), så han ska få gå och sova. Vi har också varit på mamma-babyträff idag. Bilder från det kommer upp senare ikväll eller imorgon. Men nu ska jag hämta nåt smått att äta och knäppa på Idol på tv.

Kram,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar