torsdag 24 november 2011

Tjuvstart

Idag har vi haft en riktig hemmadag. Jag hade egentligen tänkt hinna på några ärenden, men blev så inspirerad att tjuvstarta lite med julpyntandet att vi stannade hemma och fixade lite istället. Egentligen gjorde jag inget mer pyntande än att jag hängde upp en adventsstjärna och satt fram ljusstaken i köket. Men jag passade på att städa lite och förbereda för mera pyntande. Ella har intresserat följt med då jag dammsugat och plockat och har däremellan tagit sig några tupplurar. En av tupplurarna passade jag också på att joina henne, då jag var så jättetrött. Hade bara tänkt sova en kort stund och vaknade också efter tjugo minuter, men jag somnade om och vaknade igen efter en och en halv timme då Ella vaknade. Dit for den "egna" tiden, men skönt var det att få sova lite!


Imorgon kommer pappan äntligen hem och så blir det mamma-babyträff - kul!

Kram,

1 kommentar:

  1. Vi kommer också tjyvstarta lite och plocka fram jullådan ikväll, mys :D

    SvaraRadera