onsdag 23 november 2011

Nattlampa

Jag tänkte passa på att tipsa er om en bra och prisvärd nattlampa. Nej, det här är inget sponsorerat inlägg, utan helt mina egna åsikter och lampan är köpt för egna pengar.

Lampan jag vill tipsa om heter "Spöka" och kommer från Ikea. Den är vit och i ett härligt material. Som tänd skiftar den i färg mellan grönt och blått, men man kan också "stoppa" den på en färg. Vi har haft jättestor nytta av lampan. Bl.a. använde jag den som enda lampa på nätterna då jag ammade. Då Ella blir större kan hon också själv ha den i sängen. Att lampan är söt att se på är ju också ett plus, haha.
 

Dagen har spenderats i goda vänners lag. Först hade vi på förmiddagen besök av Ellas kompis Anton med mamma och på kvällen var vi och hälsade på vår guddotter Elin med föräldrar. Också Anton och hans mamma var där, så dem har vi fått se mycket av idag. Nog är det roligt då vi har så härliga vänner som gärna håller oss sällskap nu då pappan är bortrest! Ni är guld värda!
 
Kvällens läggning av Ella gick rätt så bra. Hon somnade efter ca 25 minuter, vilket kändes som lyx efter mardrömsnattningen för några dagar sedan.


Sov gott,

2 kommentarer:

  1. Den lampan har vi också :) Alicia är helt galen i den, såfort vi tänder den börjar hon snacka som en galning och vill ha den :P hehe

    SvaraRadera
  2. Va bra om E har börjat hitta rytmen igen.

    Sådär passligt nu när jag kommer hem :)

    /Pappan

    SvaraRadera