tisdag 13 december 2011

Dripp dropp

Glädjen över snön varade inte länge. Idag började den nämligen smälta bort och nu håller det på att bli glashalt istället. Så vår pulk-premiär får lov att skjutas på framtiden. Jättetråkigt! Jag skulle så gärna vilja ha snö på julen!

Idag på dagen var vi en sväng till mitt jobb för att fira en 50-årig kollega. Jag fick än en gång konstatera att Ella inte alls är blyg av sig. Hon satt i min arbetskompis famn en lång stund, medan jag hämtade te och tårta åt oss, utan att visa några tecken på att vara ledsen. Då var också kafferummet proppfullt med folk, så man skulle tro att hon hade blivit ens lite blyg!

Ikväll hade vi också näst sista babysimgången. Nästa gång får man ha tomteluva på sig i bassängen. Det blir en syn det, haha. Det var väl tur att man inte behövde ha luciakrona på sig i bassängen idag. Någon lucia har vi inte ens sett idag. Kanske vi redan nästa år lussar lite här hemma med Ella?
Hoppas alla haft en bra dag!

Kram,


PS. Jag ska senare ladda upp en video med den ålande Ella. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar