onsdag 14 december 2011

Ella på julbuffé

Idag har det inte (heller) hänt något särskilt. Vi har bara varit hemma (förutom en tur till butiken). Jag har städat lite och så har jag skrivit julkorten (i sista minut som vanligt). Tyvärr lyckades jag ändå beställa för lite, så jag måste hitta på nån annan lösning till en del. Jag ska visa er en bild av kortet sen när de har kommit fram till mottagarna.

De senaste dagarna har varit så otroligt mörka, så jag har inte haft någon lust att ta fram kameran. Istället visar jag en bild som pappan tog av Ella när vi var på resan. På färjan på väg till Åland var vi på stående bord (julbuffé). Den här bilden blev särskilt rolig när han laddade upp den på Facebook med bildtexten: "Buffé... så ni menar jag får äta så mycket jag vill?". Haha! Egentligen åt hon bara sin egen gröt och lite fruktpuré. Fast hon fick i alla fall smaka några rågknappar.
 

Sov gott,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar