söndag 18 december 2011

Fjärde advent

Jag tror jag ska sluta berätta här på bloggen om vi har fått snö. Det tycks nämligen föra otur med sig. Igen en gång har en stor del av snön smultit bort under dagen och nu är det jätteslaskigt! Såå tråkigt! Det är nog så man funderar över om man hellre har torrt och utan snö eller snö men jätteslaskigt. Ok, det är aningen ljusare ute nu, men så mycket klottigare.

Dagen har gått snabbt utan några större programpunkter. Jag var en sväng på lite julklappsshopping medan Ella var hemma med pappan. Annars har vi bara fixat på här hemma. Det är nog rätt så råddigt ännu efter ommöbleringen, så vi får försöka ordna upp det i veckan. Kväll nummer två i det egna rummet  hade Ella igen lite problem med insomningen, men nog somnade hon till slut.

Till sist vill jag visa er några bilder på Ellas favoritmin just nu. Hon älskar att titta på oss och rynka på näsan. Så gör hon söta ljud med näsan och skrattar alltid efteråt. Vår älskade sötnos!
 

Sov gott,

1 kommentar:

  1. Här har det ÄNTLIGEN snöat och jag berättade också om det på bloggen.. Hoppas det inte smälter nu bara :P

    SvaraRadera