måndag 19 december 2011

Söta små tomtar

Idag hade vi mamma-babyträff, eller var det kanske en träff för små tomtar? Tyvärr var en tomte sjuk, så de var bara fem idag. Så sockersöta var de allihop! Idag kunde vi konstatera att de verkligen har börjat ta kontakt med varandra och t.o.m "samtalade" med varandra. Jag tyckte det var jätteroligt att se. Det var inte det lättaste att få alla fem tomtar på en och samma bild, speciellt där alla satt där de skulle och hade tomtemössan där den skulle, men här får ni i alla fall se några bilder.


 De tre babysimskompisarna
 

Sov gott,

4 kommentarer:

  1. Suloisia! Ja voi miten söpöt sukkahousut Ellalla!!

    terkkusin Heli

    SvaraRadera
  2. Vilket sött tomtegäng hihi :)

    SV: Ja, en docka går nog alltid hem :) Hehe jo hon har fått alla sina 3 inom en månad, sån tur har vi bara märkt av den första iaf :) Hade ju varit jobbigt för henne annars!

    Jag har faktiskt inte provat den nya skrivaren ännu :P Har färg kvar i den gamla så använder den först :P Så kan inte säga att jag är nöjd med den ännu men den heter iaf Canon PIXMA iX6550, går på 1890kr och vad jag kollat runt lite så är det den bästa i den prisklassen :) Skriver ut i A3 också!

    SvaraRadera
  3. super söta foton :)

    sv: Lycka till med julshoppingen :)

    SvaraRadera
  4. Vilket helt fantastiskt underbart gäng :D Jag blir varm.

    SvaraRadera