fredag 6 januari 2012

Ellas julklappar

Nu har jag äntligen hunnit dokumentera alla Ellas julklappar från hennes första jul. Här ska ni få se. De är så jättefina allihop och vi tackar så mycket!!
 
 Body från Tutta och Adidas collegedräkt
Collegebyxor där det står Ella på framsidan på båda och Gullunge på ena och Busunge på andra på baken ( i storlek 86 och 92 så de passar då hon börjar i dagvård till hösten eller senare)

Lära gå-vagn med Laban-handdocka och får-kramdjur
Dansande och sjungande ren (eller är det en älg?)

Ellas egen bilderbok som mommo knåpat ihop, Lilla My-emaljmugg, docka och ängelprydnad.
Mumintroll och leksak som åker iväg när man trycker ner den.
"Ingrid träffar djuren"-bilderbok, "Ella och djuren"-pekbok, tossor, handskar och träleksak
  
Orm-kramdjur, kanin-kramdjur och "Ella"-docka/kramdjur.
Uggle-lakan.
Kläder som jag köpte på rea före julen.

Kram,

1 kommentar:

  1. Massa fina julklappar :)

    SV: Ah okej :) Du får säga till när du lagt in den då, så jag kan läsa hehe.

    Tack så jättemycket! :) Ja men det hade jag kunnat skriva om. Är det något specifikt inom photoshop/redigering du tänkt? Lite lättare om jag kanske kan få nåt exempel :) Kram!

    SvaraRadera