fredag 23 mars 2012

Strumpbyxtjej

 
En bebis i strumpbyxor är nåt jag tycker är speciellt sött. Ella brukar ofta ha bara en body och strumpbyxor här hemma. Vi har några par som har halkgrejs både på knäna och under fötterna, så dom funkar bra nu då hon far och på här hemma. Strumbyxorna hon har på bilden har jag hittat på ett så otippat ställe som Lidl. Riktigt söta med en tiger på rumpan och billiga var de också! Men på tal om strumpbyxor. Hur kan de vara så olika i storlek?? Båda paren på bilden nedan är storlek 74/80, men det är ju jättestor skillnad på dem (de vita är från Citymarket, kommer inte ihåg märke, och de randiga är från Lindex).

3 kommentarer:

  1. Men hjälp vilken stor skillnad!! Gu så konstigt :/ Jag gillar också strumpbyxor och jag tror jag skrivit det tidigare, men då brukar jag köra en storlek mindre än vad Minna har, de tycker jag brukar passa bättre :) Sen har jag köpt en anit-halk grej från panduro som jag målar under fötterna på strumpbyxorna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst är det konstigt att det kan vara så stor skillnad trots att det ska vara samma storlek. De mindre går bra nu, men de större får nog vara kvar i skåpet en ganska lång tid än. Hade glömt bort det där anti-halkmedlet du tidigare talat om, måste hålla ögonen uppe efter det här.

      Radera
  2. Ja, visst är det sött å smidigt! ;)

    Hihi.. Ingen dålig skillnad nej!

    SvaraRadera