onsdag 4 april 2012

13 månader


En månad har redan gått sedan 1-års dagen och idag blev Ella 13 månader. Vi har hållit på och packat för vår påskresa till Vuokatti ("slalomresa") hela dagen, men jag hann i alla fall knäppa några bilder av Ella. Klänningen hon har på sig köpte jag häromdagen på loppis för 50 cent. Det kallar jag verkligen ett kap, klänningen är jättehärlig! Det känns som om Ella plötsligt har blivit så stor! Det vanliga månadsinlägget kommer först efter påsk.
 
Än finns det en del att packa, det är otroligt hur mycket grejer man ska ha med sig då man åker på en sån här resa (med en ettåring dessutom). Vi åker tidigt imorgon, så att vi hinner svänga förbi Jeppis och hälsa på Ellas fammo och faffa också. Tyvärr har jag inte tillgång till dator under tiden vi är borta, och min telefon är för gammal för att blogga med, men jag har förberett några tidsinställda inlägg, så det är inte helt dött här på bloggen under helgen. Och jag kommer absolut att kolla mailen under tiden vi är borta, så kommentera gärna. Jag blir så glad av alla kommentarer! Hem kommer vi i alla fall på måndagen (då jag på allvar får förbereda mig för jobbet som börjar på tisdag!).
 
Nu ska jag fortsätta packandet, så vi kommer i säng nån gång idag också. Alma har åkt iväg till min pappa och Bosse kommer att få besök varje dag.

Hoppas ni alla får en riktig härlig och avslappnande påsk! 


Ps. HUR kan det vara så svårt att få två bilder bredvid varandra i Blogger? Om ni bara visste hur länge jag brukar kämpa (också denna gång) för att lyckas med det! Är det nån som har tips på hur man ska gå till väga? 

1 kommentar:

  1. Ohh gullungen så fin du är !.
    Ha en skön resa,bryt inga ben. Kram mamma/mommo

    SvaraRadera