fredag 25 maj 2012

Första cykelturen

Som jag nämnde igår, tog jag och Ella första cykelturen häromdagen. Jag kom över en billig cykelstol åt Ella av en arbetskompis förra veckan och fick nu också köpt en hjälm. Jag höll på att bli lite ledsen i affären, då det visade sig att barnhjälmarna antingen var rosa och hade Hello Kitty eller Barbie på eller var blå med bilar. Det blev en rosa Hello Kitty och kanske det skulle ha varit Ellas val också. Kanske det bara är mamma som gärna hade haft en enkel röd, grön eller blå. Hur som helst tyckte Ella det var jättekul och det tyckte jag också. Vi hade egentligen bara tänkt ta en kort tur, men vart efter förlängde vi den, så det sen blev kring 40 minuter som vi var ute och cyklade. Men då var det dags för gröt därhemma. Tyvärr var vi ensamma ute på cykelturen och jag hade glömt att ta med kameran, så jag har bara en kornig mobilbild att visa er (som dessutom blev helt konstigt beskuren då jag förde över den till datorn). Ännu en orsak till varför jag såå gärna skulle köpa mig en ny mobil.




Imorgon ska ni få en rapport om vad Ella tyckte om mannapuddingen vi fått prova på genom Buzzador.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar