onsdag 20 juni 2012

Junidagar

Jag fick min nya telefon och i och med den började jag fota mer vardagsbilder, men att komma så långt som att blogga mer har jag ännu inte gjort. Dagarna går i en sån hejdundrande fart att man knappt hinner blinka. Igår var vi på några ärenden och dit for den dagen. Lite lek och promenad hann vi förstås också med. Idag inledde vi dagen med  ett Mamma Boot Camp-pass. Härligt tufft var det! Tur med vädret hade vi också. Regnmolnen hängde tunga över himlen, men först när vi just stretchat färdigt började det regna. Ikväll var vi och handlade inför midsommarhelgen. Det blir nog minst en tripp till till butiken, men vi har nu fått en början på det i alla fall.

Här kommer några bilder från de två senaste dagarna. Jag har köpt en plast lära-gå-vagn åt Ella som hon kan ha därute, så nu har hon två vagnar att hålla reda på. Andra bilden vet jag inte hur jag fick till, men lite spooky är den ju allt, haha. Sista två bilderna är Ella på väg ut i vagnen för att sova, men ska bara hälsa på "katt" först. Med betoning på t:na. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar