måndag 18 juni 2012

Nyfriserad

Ikväll var jag till frissan. Det var faktiskt på tiden, senast jag var där var i slutet av februari. Ni kan få se en bild, men den är tyvärr inte av nån särskilt bra kvalité. Jag har fått lite pannlugg igen. Vi får se hur många timmar det tar innan jag dragit pannluggen åt sidan igen som jag brukar ha den.


När jag skulle gå in på foldern med dagens bilder på datorn, kom jag i misstag in på samma dag men år 2009 och fick se denna bild.


Haha, vilka minnen den bilden väcker! Här var vi och ett gäng kompisar på väg ut till en holme utanför Björneborg för att fira midsommar. Stackars gubben vi skulle hyra stuga av höll nog på att smälla av då han såg mängden grejer han skulle köra ut åt oss. Att vi sen bestämde oss för att åka hem redan samma dag (och därmed inte hunnit äta en bråkdel av vad vi hade med oss), gjorde knappast saken bättre. Vi konstaterade att stugan (ett ombyggt fähus) inte riktigt uppfyllde våra föväntningar, så vi beslöt att åka tillbaka till Vasa och ut till vår sommarstuga (som i jämförelse var rentav lyxig) istället. Det blev en bra midsommar trots allt och nu är det ett roligt minne.

2 kommentarer:

  1. Vad fin du blev ! Inte för att det var illa det du hade före heller men med pannlugg ser du yngre ut. KRam mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack! Om jag ser yngre ut är det ju värt det och jag måste säga att jag faktiskt gillar pannluggen. :) Kram kram.

      Radera