onsdag 27 juni 2012

Regndagar

De senaste dagarna har det regnat, regnat och regnat. Vi har stannat inomhus så gott som hela dagarna och har t o m haft lite tråkigt mellan varven. Igår byggde vi en koja i Ellas rum, men det var bara Bosse som var intresserad av den (Alma var inte hemma vid tillfället, för hon har varit några dagar hos min pappa som semestrar). Ella var inte desto mer intresserad av kojan. På grund av regnet har hon fått sova sin dagssömn härinne. Igår kämpade hon emot i 40 minuter, men sov sen normalt. Idag somnade hon direkt, men sov bara en dryg timme. Jag hoppas det är bättre väder imorgon, så hon får sova ute i vagnen igen.

Igår var vi en sväng till min pappa för att fira min yngsta lillebrors 25-årsdag. Ella invigde sin nya jeanskjol, som hennes moffa och extramommo fyndat på loppis. Kjolen är storlek 62 och var ändå nästan för vid i midjan, så spinkig är hon vår lilla tjej.
 Idag skulle vi egentligen ha haft Mamma Boot Camp, men det regnade och blåste så pass imorse, att jag bestämde mig för att ta ett träningspass här hemma istället. Ella tyckte det var kul då mamma tränade och kom själv och lade sig på golvet vid vissa övningar, gullungen!

Här kommer några Instagram-bilder från de senaste två dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar