måndag 30 juli 2012

16-månaders tjej

Det verkar som om månadsinlägget för Ella 16 månader aldrig kommer att bli till. Hon blir ju 17 månader om några dagar, så jag får väl summera de två senaste två månaderna då istället. Jag hade faktiskt några bilder jag sparat till inlägget, tagna dagen innan hon blev 16 månader. Ni får se dem nu istället. Jag kom att tänka på bilderna, då hon hade samma härligt färgglada outfit idag.




Då meteorologerna idag lovade åska och massor av regn, beslöt jag och Ella oss för att stanna hemma, då sambon (och Alma) åkte ut till Långskär för att jobba. Istället har vi pysslat och på här hemma. Det är inte så mycket man får gjort med en snart 17-månaders tjej som sällskap, men lite har vi väl fått gjort ändå. Vi avslutade dagen med en halvtimmes cykeltur i den kvava och fuktiga kvällsluften och nu sover Ella så gott. Själv tror jag jag ska knäppa på tv:n, känns som om det är länge sen sist (om man nu inte räknar med en del barnprogram vi tittat på på sistone).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar