måndag 16 juli 2012

Ännu mera resa

Knappt hade vi hunnit hem från Köpenhamn, så planerade vi in ännu en resa. Ursprungligen var det tänkt att vi skulle vara bara en natt i Köpenhamn och att Ella skulle stanna hemma med mommo. När den resan blev längre och hon följde med, hade vi ju så att säga en Ella-med-mommo-natt innestående. Så istället for jag och sambon igår iväg till Tammerfors för en natt på tu man hand. Vi passade på att besöka bostadsmässan och Ikea och hann också med ett besök hos min mellersta bror med sambo och hund. Vad härligt det var med lite tumistid, det behövs nog mellan varven det också. Lilltjejen var förstås saknad, men hon hade haft det så bra här hemma med mommo och extramoffa. Det var faktiskt första natten jag varit ifrån henne och vi klarade det bra! Men nog var jag ju tvungen att pussa lite extra på henne sen när vi kom hem förstås. 

Jag tog en del bilder på bostadsmässan, om jag hinner ska jag i nåt skede visa er några av dem. Lite inredningsinspiration är väl aldrig fel? Inredningsinspirationen blev ju annars lite starkare igen och en del nytt fick vi ju med oss från Ikea också. Nu kanske vi äntligen skulle få Ellas rum färdiginrett


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar