tisdag 17 juli 2012

Hemmadag

Pappan i huset skulle iväg på klassträff ikväll, så så vi åkte inte ut till Långskär ännu idag. Efter allt flängande hit och dit den senaste tiden, har det varit riktigt skönt att få bara vara hemma idag. Vädret var ganska bra, så vi spenderade en del tid ute på terassen, där Ella fick bada i lilla poolen. Det kan ni ju gissa att var uppskattat! Alma å sin sida låg och njöt i värmen. Hon älskar verkligen värme och kan envist ligga kvar på den heta terassen trots att hon har jättevarmt och flämtar. Lite lek med bollen hann hon också med och till min fasa märkte jag att hon gick och lyfte upp bakbenet på promenaden ikväll. Jag hoppas ingenting har hänt med benet och att allt är bra igen imorgon! Nu ska jag ta och slänga ett öga på Allsång på Skansen medan jag diskar undan lite.

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar