lördag 27 oktober 2012

Bilder från vårt kök

Såhär i krasslighetens tider orkar jag inte med så mycket vettigt och har istället gjort sånt som att säkerhetskopiera och sortera bilder. Det är ju i och för sig jättevettigt det också, men ni förstår vad jag menar. Nå, hur som helst, hittade jag några bilder från vårt hem och konstaterade att jag ju aldrig har visat här på bloggen hur vårt färdiga kök blev. Det är ju redan några år sedan vi blev klara med renoveringen, men här kommer i alla fall några bilder före (som vanligt kom jag på att knäppa före-bilden först när vi redan börjat riva ut det gamla) och efter. Bilderna före har jag visat tidigare här på bloggen. Vi har varit jättenöjda med köket, som är från Ikea. Nu drömmer jag bara om ett nytt köksbord och stolar också. En ny lampa skulle inte vara helt fel det heller.
 


 

2 kommentarer:

  1. Enzo har samma matkopps underlägg, det är nr.4 i ordningen just nu...han brukar riva sönder dom då vi inte är hemma....heh.

    h.Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror faktiskt att det var hos er jag såg underlägget och blev inspirerad att köpa ett åt Alma också. :) Men kanske Enzo inte tycker om det då han hela tiden river sönder dem. ;D

      Radera