söndag 20 februari 2011

Söndag kväll

Så håller också denna helg på att gå mot sitt slut. För mig som nu är ledig dagarna i ända borde det ju inte vara så stor skillnad, men nog är det ju ändå skillnad mellan helg och vardag. På helgerna får vi ju ha husse hemma också, det är väl den största skillnaden. Husse kom hem i torsdags, för en gångs skull utan problem med flygen (förutom att bagaget kom en dag senare). Härligt att ha honom hemma igen. Jag måste erkänna att det var lite väl spännande att ha honom på andra sidan jordklotet i mitt tillstånd.

Vi har tagit det lugnt i helgen. Husse har lidit av ordentlig jetlag och nu verkar han dessutom ha blivit förkyld. Själv håller jag väl så småningom på att vinna över min 5 veckors förkylning, men än är det inte riktigt bra. Vi var in till stan en sväng igår för att inhandla hyllor till hjälpköket. Dem har husse provhängt idag. De ska ännu betsas, så bilder får ni se senare. Själv har jag börjat på med ett litet syprojekt, men det berättar jag mer om en annan gång. Så mycket mer har vi inte orkat med...

Du kommer väl ihåg att delta i omröstningen om Pärlans kön OCH skriva vad du röstat på i föregående inläggs kommentar om du vill vara med i tävlingen.

 
  
Ha en skön början på veckan!

Kram,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar