onsdag 16 februari 2011

Tävling

Som det säkert inte undgått någon, så väntar vi ju på en ny flockmedlem inom en nära framtid. Vi kallar honom/henne för Pärlan än så länge, eftersom vi inte vet om det är en flicka eller pojke. Vi bestämde oss nämligen för att inte öppna kuvertet som avslöjar könet.

Nu tänkte jag att vi kan passa på att ordna en liten tävling kopplat till detta. Så nu vill jag att ni läsare klickar in ert svar i undersökningsrutan i högra sidan OCH också skriver in ert namn och svar i kommentarsfältet i detta inlägg. Frågan lyder "Tror du Pärlan är en flicka eller pojke?". Bland svaren lottar jag ut en Marimekko Moments (Hetkiä) diskhandduk och kanske något smått till. Svaret behöver inte vara rätt för att du ska vara med i tävlingen.


Så nu är det bara att rösta och kom ihåg att skriva in svaret i kommentarsfältet också! Tävlingen avslutas 23.2.2011 kl. 21:00. Lycka till!

Kram,

18 kommentarer:

  1. Äänestin tyttöä! :-) t. Marianne

    SvaraRadera
  2. Äänestin tyttöä! :-) t. Marianne

    SvaraRadera
  3. En flicka tror jag på!

    SvaraRadera
  4. Mera flickor till världen röstade denna mamma till två flickor på :)

    Mia H

    SvaraRadera
  5. Tyttöä minäkin meinaan.. =D Jotenkin tuo työnimikin on ihan kuin tytölle.. ;)

    SvaraRadera
  6. Jag tror på att det blir en flicka! :)

    SvaraRadera
  7. Vet du jag börjar tro att det är en pojke, fast jag hittills trott på en flicka :) Hoppas hostan börjat lindra nu då du fått medicin och att ryggvärken lättar. Kram, Henrika

    SvaraRadera
  8. jag tror faktiskt det är en pojke fast hjärtljuden är snabba för som det heter" äpplet faller inte så långt från trädet " säger mormor ,mamma till tre pojkar och en flicka . kram mamma

    SvaraRadera
  9. Pojke :) Eller så inte... Det är ju ingen skillnad! Lycka till :)

    Åsa

    SvaraRadera
  10. Jag röstade pojke! :)

    Linda H

    SvaraRadera
  11. Flicka! helt klart,ingen tvekan h camilla

    SvaraRadera
  12. En poike tror jag.. Markus

    SvaraRadera
  13. Se on poika!

    SvaraRadera
  14. Musta tuntuu kanssa että pieni tyttönen sieltä on tulossa =)

    SvaraRadera
  15. Pärlan on ehdottomasti poika tyttömäisestä nimestään huolimatta. Tosin tyttö on hyvin tervetullut.
    t. Riikka ja Elin

    SvaraRadera