söndag 15 maj 2011

Första övernattningen

Grrr...Blogger har av nån anledning "tappat" bort mitt senaste inlägg. De tycks arbeta på att få tillbaka de inlägg som tagits bort, så vi får hoppas på att det kommer tillbaka. Annars får jag väl berätta om mitt nya objektiv en annan gång på nytt.

I helgen har Ella varit på sin första resa och övernattning. Vi var nämligen i Jakobstad i hennes fammo och faffas lägenhet över natten och det gick riktigt bra. Hon sov i sin vagn, som vi tagit in i sovrummet. Idag har vi varit i Socklot på Ellas fammo och faffas villa. Tyvärr var vädret inte det bästa, men vi hade trevligt ändå. Ella blev som vanligt flyttad från famn till famn, då alla så gärna ville hålla henne. Hon sov hela vägen hem i bilen och efter en timme hemma somnade hon på fem minuter i sin egen korg. Så nu har husse och jag lite egen tid. En kväll som denna tittar faktiskt till och med jag på hockey, det händer inte så ofta annars. Heja Finland (som just i skrivande stund kvitterar till 1-1)!!

Lägger in bilder av Ella med sin faffa och Ella med fammo och kusinen Elin.



Hoppas alla får en bra början på veckan!

Kram,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar