söndag 17 juli 2011

Ett år senare

Idag är det ett år sedan vi fick veta att vi väntade Ella, eller Pärlan som vi ju kallade henne i magen. Jag hade några dagar redan haft på känn att jag var gravid, fastän det var rätt tidigt, och eftersom vi skulle på ett bröllop på kvällen, så ville jag testa. Jag hade rätt i mina känningar, så det fick bli vatten och limsa för min del på bröllopet. Och jag smusslade mina vinglas åt husse istället. Det roliga var att vid vårt bord på bröllopet satt också husses goda vänner med sambo och fru. Ena paret berättade att de väntar barn i januari (och deras Teija blir faktiskt 6 månader idag!) och senare fick vi veta att det andra paret väntade barn i februari. Och Ella var ju beräknad och föddes i mars! Vilket sammanträffande. :)
 
Några dagar senare tog jag för säkerhets skull ett test till.


Nu, ett år senare är vi bara så lyckliga över vår lilla Ella, över att hon kom till världen!

Kram,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar