söndag 4 september 2011

6 månader

Idag blir vår lilla Ella 6 månader. Ett halvt år, stora flickan! Jag kan nog gott säga att det varit det bästa halvåret i mitt liv hittills och jag är så lycklig över att vi fått henne. Jag satt igår och tittade igenom lite foton och kunde konstatera att nog har hon ändrat en hel del sedan hon kom till världen. Från att ha varit ett litet knyte som bara sov och åt, till en liten tjej med personlighet och egen vilja och som intresserar sig så för sin omvärld. Grattis lilla flickan vår, mamma och pappa älskar dig så mycket!
 

4 dygn

1 mån

2 mån

3 mån

4 mån

5 mån

6 månaders bilden lägger jag in senare, för jag kom på att jag inte tagit någon bild på någa dagar och just nu sover hon så gott. Vi är just hemkomna från ett Me&I-party hos en bekant. Jag har inte tidigare stiftat bekantskap med kläderna, men måste konstatera att de hade mycket fina kläder, men förstås rätt så dyra. Sortimentet för så små som Ella är ganska litet, men sen då hon blir större finns det lite mer att välja på. Hur som helst beställde jag dessa söta byxor.
Kram,

1 kommentar:

  1. och på Åland finns det också en som älskar Ella <3.

    SvaraRadera