onsdag 21 september 2011

Snuviga

Jag blev ju förkyld i helgen och tyvärr klarade inte Ella sig ifrån förkylningen hon heller. I måndags blev hon snuvig och också igår var hon ordentligt snuvig och också lite varm. Jag försökte mäta feber, men det var aningen svårt då hon inte ligger stilla många sekunder på skötbordet nuförtiden. Nå, jag tror inte hon hade särskilt hög feber i alla fall, men lite extra gnällig var hon nog. Idag har snuvan varit så gott som borta och annars också har hon varit riktigt pigg (så pass pigg att bara tog en tupplur på dagen - vi har haft lite problem med sovandet på sistone, men mer om det en annan gång), så hon verkar ha sluppit lindrigare undan än mig (som fortfarande snorar). Vi får se hur vi mår imorgon - om vi ska fara på babysim eller inte.



God natt med er!

1 kommentar:

  1. Vad kul att du kommenterar, det var på tiden om du läst ett tag tycker jag :) Det är alltid roligt att se vilka det är som läser! Och tack. Jag kanske får ta och knåpa ihop lite mer barnmatsinlägg, var ett tag sen nu känner jag :)

    Men, vad kul! Då är det ju bara typ 2 veckor mellan våra! Och vad söt hon är, vilka vackra ögon hon har lilla Ella :)

    SvaraRadera