torsdag 13 oktober 2011

Babysimsdiplom

Innan jag går och lägger mig ville jag bara kika in och berätta att dagens babysim gick över förväntan. Lilla Ella var glad och nöjd i över 20 minuter, men efter det hade hon fått nog. Då en annan liten tjej började gråta, var det som om Ella också kommit på att "just ja, jag har ju glömt bort att gråta idag". Fast jag tror egentligen att hon hade lite kallt, för hon "hackade tänder" (som hon då inte har) i det skedet. Det kändes i alla fall som att det finns hopp om att det ska börja gå bra, så det känns skönt.

Idag var sista gången av nybörjarkursen, så alla fick fina diplom. Nästa vecka börjar fortsättningskursen.


Idag har vi annars inte haft så mycket för oss. På förmiddagen hade vi nog besök av Anton med mamma, men i övrigt har vi bara varit hemma, förutom babysimmen förstås. Men nu ska jag gå och sova. Om några timmar får vi hem pappan i huset också, härligt!!

Sov gott och dröm sött (det säger jag varje kväll åt Ella också)!

2 kommentarer:

  1. Vad bra att Ella börjar gilla babysimmet! Det lönar sig att vara envis...milt och bestämt, eller hur var det?:) längtar att få se er snart igen. Ha det bra. kramar faster

    SvaraRadera
  2. Ja, vi får hoppas det håller i sig! Vi hoppas också att vi ses snart igen! Kram!

    SvaraRadera