onsdag 12 oktober 2011

Besök hos gammelmorfar

Idag har vi varit på besök hos Ellas gammelmorfar (dvs. min moffa) och hans Gudrun. De har också två katter, som var såå intresserade av Ella och hon förstås av dem. Moffa sjöng "Drömmen om Elin" för Ella, men bytte ut Elin mot Ella. Hon lyssnade så koncentrerat. Tyvärr glömde jag kameran, så ni får hålla till godo med en bild av deras första möte.
 

I morse då jag skulle äta frukost kom jag på att jag helt glömt att prova Umami Taste Teasern som jag köpte åt Ella i Stockholm. Jag hade ju tänkt börja med den genast då hon började med smakisarna, men glömde helt bort den. Nu provade jag sätta lite inhemskt äpple i den åt henne. Hon tyckte äpplet var lite surt, men annars var hon nog intresserad av att prova den.
 

Månne skaftet är lika surt..?

Nu hade jag tänkt gå på en liten promenad, men det regnar och är ruskigt därute, så jag tror vi istället hittar på nåt härinne.

Kram,


Ps. Ifall nån undrar så har jag nog lite träningsvärk idag, som jag misstänkte jag skulle ha. Herrejestas vad jag är otränad!

1 kommentar:

  1. Haha, ja visst är det lustigt? Inte ofta man ser ett navelmärke på tröjan... :)

    SvaraRadera