torsdag 9 februari 2012

Ett paket kom på posten


För ett tag sedan registrerade jag mig som Buzzador. Som buzzador får man gratis prova på produkter och tjänster. Det enda man behöver göra är att berätta om dem för sina vänner, prova dem själva och sedan rapportera om kampanjen och produkten på Buzzadors hemsida.

Det kan ta några månader innan man kommer med i någon kampanj (för mig tog det faktiskt rätt så länge), beroende på hur du passar in i nån kampanj. Man kan alltid tacka nej till ett kampanjerbjudande om man inte är intresserad av produkten. Mitt första paket innehöll Dove Nourishing Oil Care Intensivbalsam. Kampanjen kom ju lägligt, eftersom balsamet skall motverka torrt och frissigt hår och göra det mindre statiskt - precis vad mitt hår behöver. Jag har bara provat det i två dagar, men hittills känns det riktigt bra. Jag tycker det känns som om håret skulle vara mjukare.

Om det är nån därute som blev nyfiken på Buzzador eller rentav vill gå med, kan du läsa mer här (Obs! du väljer språk nere på sidan).

Finns det nån i min närhet som gärna vill komma och hämta en provförpackning av balsamet, hojta till (det är först till kvarn som gäller). Om det blir några tuber över, kanske jag ordnar en liten tävling här på bloggen sen.
  
 
Är du en Buzzador och vilka kampanjer har du i så fall varit med i?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar