tisdag 21 februari 2012

Fastlagstisdag

Årets fastlagstisdag spenderades mest hemma. Ella är fortfarande ordentligt snorig och själv har jag åkt på samma sjuka. Idag har jag ändå försökt göra allt för att undvika att tänka på nån förkylning för egen del och har faktiskt fått en hel del uträttat i hemmet, då Ella sovit två ovanligt långa tupplurar (båda utomhus dessutom). Den andra tuppluren var vi dessutom på en timmes promenad med Alma och ändå hann jag med en hel del. Något fastlagspulkande iddes jag inte ta ut Ella på idag p.g.a förkylningen, men jag fick i alla fall en fastlagsbulle (eller semla som ni svenskar kallar den) då pappan kom hem. Och vädret var ju riktigt strålande på dagen. Så lite fastlagstisdagsfeeling fick jag i alla fall.


 
 
 
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar