onsdag 15 februari 2012

Festklädsel?

Ellas 1-års dag närmar sig och jag har så smått börjat fundera på kalas, kläder och eventuell fotografering. Förra veckan då jag var in till Lindex, såg jag en klänning som jag tyckte var fin, men som jag ändå inte köpte. När jag sedan upptäckte att jag med kvittot från den gången fick 5 euro rabatt på ett inköp på Alla Hjärtans Dag, bestämde jag mig för att hämta klänningen. Jag tog den då i storlek 68, men bytte den idag till en 74:a. Då jag köpte klänningen tipsade expediten om att klänningen passar med en rosa kofta (något jag själv kanske inte skulle ha kommit på). Då jag var och bytte klänningen, såg jag en rosa kofta med färgglada knappar, som också fick komma med hem. Klänningen har gula prickar (som tyvärr inte syns så bra på bilden) och koftan har samma gröna och gula i knapparna (och är aningen mörkare i verkligheten än på bilden). Nu funderar jag på om dessa kunde vara 1-årsfestskläderna och eventuellt till fotograferingen. Jag har ännu inte provat kläderna på Ella, så vi får se hur de ser ut på och bilder på det kommer i sinom tid, senast efter födelsedagen, haha. 

Vad tycker ni?

Bilderna är från Lindex

6 kommentarer:

  1. voi vad fiina! Pssar säkert bra på Ella!kram mamma/mommo

    SvaraRadera
  2. Jätte söta kläder! O vilka fräscha vårfärger. Läste just ovanför att tänderna tittat fram. Vi har precis samma klängiga tjej här. Inte alls nöjd själv och helst ska man vara i famnen. Tror starkt på tänder, vilka borde börja titta fram snart tycker jag, hon är ju ändå fortfarande tandlös :) ha en bra dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag gillade också färgerna! Hoppas det är tänderna som bråkar för C:s del också och att det snart lättar. Ha det bra!

      Radera
  3. Jättefin klänning! Koftan passar väldigt bra till!

    h.Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det låter bra om du också tycker det. :) Snart måste vi nog ta en playdate med hundarna (om du är den Pia jag tänker att det är :D)!!

      Radera