tisdag 14 februari 2012

För ett år sedan

För ett år sedan* var jag sista dagen på jobbet innan mammaledigheten. Jag hade varit ordentligt förkyld redan i flera veckor, hade en jobbig hosta och hade sovit dåligt en längre tid, så jag var ordentligt trött och slut och glad över att äntligen bli ledig. Pappan i huset var på arbetsresa i Australien, så dagen firades inte desto mera. Det känns verkligen konstigt att jag redan varit hemma i ett helt år! Vart har tiden tagit vägen? Ska jag alls komma ihåg nåt då jag ska i arbetet i april??
 
Idag har vi Alla hjärtans dag. Vi brukar inte fira den desto mera i vår familj. Ibland har vi gått ut och äta eller så har jag fått en blombukett eller liknande. Ibland har några kort sänts, men i år har vi inte hunnit med nåt sånt. Idag lär det inte bli nåt mer firande heller, för stackars sambon är ännu ordentligt förkyld. Kanske jag åker iväg och handlar nåt gott åt oss till ikväll.
 
Hoppas ni alla har en riktigt bra dag. Kom ihåg era nära och kära alla dagar, inte bara idag!
 
*** Många kramar ***
 
 
*Det lär bli några "för ett år sedan"-inlägg till nu när vi börjar nedräkningen till 1-års dagen.

2 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar! Visst är det märkligt att alla sånna kommentarer är anonyma? Fegisar som inte vågar stå för vilka dom är ;)

    SvaraRadera
  2. SV: Så lite så :) Ja men gör så!

    Hoppas ni haft en underbar alla hjärtans dag <3

    SvaraRadera